Vår Golfsimulatorhall

Vår simulatorhall hittar Ni i Golfuppsalas Citbutik på Fyrislundsgatan 68. Hallen är utrustad med 5 stycken toppmoderna golfsimulatorer där du kan träna eller spela din favoritbana tillsammans med Dina golfvänner. Hallen har den absolut senaste tekniken från Foresight Sports, deras HAWK modell. Alla som testat och jämfört med tex. Trackman simulatorer är helt övertygade om att detta är det bästa på marknaden just nu.

Nyhet

Är du inte medlem på GolfUppsala finns nu möjligheten för dig att teckna medlemskap endast för simulatorgolfen!

För att bli medlem behöver du skapa ett konstnadsfritt Sweetspot konto. Appen laddar du enkelt ner på din telefon från din appstore. Personalen på Citybutiken lägger därefter upp Ert medlemskap i receptionen. Se medlemskapsformer nedan. Från appen sköter du sedan framöver själv din bokningar och betalningar.

För medlemmar

Simulatorerna i City finns att boka i din Sweetspot app. Samma app som du använder för att boka din starttid på banan. Rabatter beroende på ditt medlemskap dras per automatik i appen.